Főbb szolgáltatási tevékenységeink:

Ügyfélszolgálat

– Interaktív információs vonal működtetése

– Online ügyfélszolgálat

– 0-24 órás rendelkezésre állás

– Hitel információ,hitelelőminősítés

– Rendelésfelvétel

– Reklamációkezelés

– Adatrögzítés

– Kapcsolattartás, tanácsadás.

Telefonos értékesítés

  • Ügyfélszolgálati hívások kezelése – Válaszadás az ügyfelek kérdéseire és problémáira.

  • Új ügyfelek felkeresése – Potenciális ügyfelek azonosítása és megkeresése.

  • Termékbemutatók és ismertetők tartása – Termékek és szolgáltatások részletes bemutatása.

  • Értékesítési ajánlatok készítése – Személyre szabott ajánlatok és árak készítése az ügyfelek részére.

  • Szerződések és megrendelések kezelése – Ügyfelekkel történő szerződések és megrendelések lebonyolítása.

  • Piackutatás és versenyelemzés – Információk gyűjtése a piaci trendekről és versenytársakról.

  • Utókövetés és ügyfélkapcsolatok ápolása – Meglévő ügyfelek elégedettségének biztosítása és kapcsolattartás.

  • Értékesítési kampányok tervezése és kivitelezése – Kampányok kidolgozása és megvalósítása az értékesítési célok elérése érdekében.

Telefonközpont

  • Hívások fogadása és kezelése – Beérkező hívások fogadása, továbbítása és az ügyfelek segítése.

  • Kimenő hívások kezdeményezése – Kapcsolatfelvétel ügyfelekkel különböző ügyekben.

  • IVR rendszer kezelése – Automatikus válaszadási rendszer (IVR) beállítása és karbantartása.

  • Hívásnaplózás és nyomon követés – Hívásadatok rögzítése és a kommunikáció nyomon követése.

  • Szolgáltatási kérések kezelése – Ügyfelek kéréseinek és problémáinak kezelése és megoldása.

  • Technikai támogatás nyújtása – Technikai problémák megoldása telefonon keresztül.

  • Ügyfélkapcsolatok ápolása – Folyamatos kommunikáció az ügyfelekkel, elégedettségük biztosítása érdekében.

  • Hívásminőség ellenőrzése – Hívások minőségének felügyelete és elemzése.

Technikai háttér

Saját fejlesztésű szoftverek

Cégünk saját fejlesztésű szoftverei a vállalkozások igényeire szabott innovatív megoldásokat kínálnak.

Saját hangstudió

Az IVR szövegek és DM kampányok animációinak hanganyagát saját szinkron stúdiónkban készítjük el.

Felhőalapú rendszerek

Cégünk felhőalapú rendszerei rugalmas és megbízható megoldásokat kínálnak a vállalkozások számára.

Legmodernebb szoftverek

Az álltalunk üzemeltetett rendszerek naprakészek, folyamatos frissítés alatt. Operátoraink a legmodernebb Windows 11 alapú számítógépeken végzik a mindennapi tevékenységeiket.

Áramkimaradás, aggregátor

Áramkimaradás esettén másodperceken belül a rendszereink áttálnak. A dízelüzemű aggregátoroaink annyi tartalékkal rendelkeznek, hogy képesek lennénk a városrészt ellátni 1 hétig árammal és internettel.

24/7 Rendszerfelügyelet

Folyamatos rendszerfelügyelet és karbantartás, hogy biztosítsuk a zavartalan működést és az esetleges hibák gyors elhárítását.

Gyakori kérdések

Igen. A technológiánk adott, hogy felhőalapú szolgáltatás keretében akár saját telephelyen is kialakíthatjuk a telefonos ügyfélszolgálatot.

Számos nyomon követési és elemző eszközt kínálunk, amelyek segítenek a hívások rögzítésében és a teljesítmény monitorozásában. Ezek az eszközök lehetővé teszik a hívásminőség értékelését, valamint a hatékonyság és az ügyfél-elégedettség növelését.

Ha technikai problémák merülnek fel, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba műszaki támogatási csapatunkkal. Szakértőink gyorsan dolgoznak a problémák elhárításán, hogy biztosítsák az ügyfélszolgálat zavartalan működését.

A telefonos ügyfélszolgálat kialakításának és üzemeltetésének költségei több tényezőtől függnek, beleértve az infrastruktúra kiépítését, a szoftverek és hardverek beszerzését, valamint a munkatársak képzését. További költségek merülhetnek fel a rendszeres karbantartás és a technikai támogatás kapcsán. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot egy személyre szabott ajánlatért és részletes költségvetésért.

Keress minket bizalommal!

Scroll to Top